Електронний репозитарій (сховище, архів) наукових публікацій – електронний архів результатів науково-дослідної роботи, публікацій науковців, викладачів, аспірантів та студентів академії, кваліфікаційних робіт студентів для їх централізованого зберігання та надання відкритого доступу до них світовій академічній спільноті у режимі онлайн.

Інструкція для науково-педагогічних і наукових працівників із додавання академічних текстів до інституційного репозитарію

Інструкція із додавання академічних текстів здобувачів вищої освіти різних рівнів до інституційного репозитарію

Правила оформлення списку використаних джерел при написанні наукових робіт

Авторський договір

Приклад

Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Вправи на розвиток ідіоматичного мовлення старшокласників (на матеріалі англійської мови)
(2024) Палкіна, Є.; Сизоненко, Наталія Миколаївна
Прислів‟я і приказки – невід‟ємний елемент повсякденного життя будьякого народу, джерело мудрості нації. Ці ідіоматичні одиниці фіксують оцінкові судження носіїв мови про поведінку, риси характеру людей, ситуації та ін. Використання прислів‟я та приказок на уроках англійської мови сприяє кращому засвоєнню учнями лексичного матеріалу, розвиткові ідіоматичного мовлення, а також розширенню знань про культурні аспекти країни, мову якої вивчають учні
Item
Ефективність використання онлайн-ресурсів та соціальних медіа для навчання іноземної мови
(2024) Кошаріна, А.; Сизоненко, Наталія Миколаївна
Інформатизація сучасного суспільства сприяє широкій популяризації не лише соціальних мереж, а й доступних інтернет-сервісів. Молодь може скористатися соціальними платформами, будь-якими пристроями, що значно спрощує та удосконалює процес онлайн-спілкування. Соціальні мережі надають можливість вільного, спрощеного доступу та безпосереднього контакту з навчальною аудиторією, допомагають організовувати дискусії, досліджувати нові теми, отримувати та закріплювати нові знання та навички, оцінювати власну роботу та роботу інших здобувачів освіти, розвивати критичне мислення
Item
Синтаксичні засоби експресивності (на матеріалі українських наукових статей із психології)
(2024) Сизоненко, Наталія Миколаївна
На різних етапах створення наукового тексту – аналітико-синтетична обробка інформації, формування наукової концепції, наукове її доведення і, зрештою, писемна/усна форма її репрезентації – відбувається тісна взаємодія понятійного, логічного та емоційно-експресивного складників у цій інтелектуальній діяльності. Визначаючи експресивність як додаткову властивість наукового тексту, сучасні дослідники виокремлюють такі її функції: прагматична, впливова, апелятивна, комунікативна. Окремі науковці, зокрема І. Завальнюк, О. Калита, виокремлюють афективну функцію, що, на нашу думку, пов‟язана радше з емотивністю, аніж з експресивністю. Останню розуміємо як інтелектуальний намір адресанта посилити перлокутивний ефект висловлювання і в такий спосіб вплинути на адресата
Item
Антикризове фінансове управління сільськогосподарськими підприємствами
(2024) Чумак, Валентина Дмитрівна; Бражник, Людмила Василівна
Перед сільськогосподарським виробництвом стоїть важлива великомасштабна проблема – відродження сільського господарства. Особливості механізму попередження та захисту аграрних підприємств від банкрутства пов’язані, головним чином, з особливостями самого сільського господарства. Проблеми, пов’язані з розробкою резервів забезпечення беззбиткової діяльності підприємств є предметом досліджень багатьох вітчизняних та зарубіжних учених, проте, потребує подальшого розвитку система антикризових заходів, яка спроможна реально сприяти попередженню кризових явищ, оздоровленню економіки та зміцненню фінансів суб’єктів господарювання аграрної сфери
Item
Педагогічні можливості командної гри як форми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти
(2024) Сизоненко, Наталія Миколаївна
Для реалізації мети ОК «Українська мова (за професійним спрямуванням)» і формування таких компетентностей у майбутніх фахівців, як здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, здатність працювати автономно і в команді, доцільно застосувати ігрові форми, лінгводидактична цінність яких доведена викладачами-практиками, зосібна Н. Голярдик, Н. Макогончук, С. Шумовецькою, О. Гордієнко, Т. Ліштабою та ін.