Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/9802
Title: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Кравченко, Наталія Володимирівна
Keywords: маркетинг
підприємство
маркетингова діяльність
ефективність
економічна нфнективність
аграрне підприємство
Issue Date: 17-Nov-2020
Description: На сьогодні, можна відслідкувати дві тенденції продуктивності маркетингу. Перша з яких пов’язана з вивченням можливостей використання при оцінці маркетингової діяльності нефінансових критеріїв виміру результатів, наприклад при оцінці якості послуг, тоді як друга – з аналізом можливостей обліку при оцінки адаптивності та інноваційності маркетингових зусиль підприємства, а це в свою чергу, передбачає застосування складніших методик для оцінки маркетингової продуктивності
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/9802
Appears in Collections:Друковані видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронько-Невіднича_Кравченко.pdf415.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.