Особливості застосування сучасних методів маркетингової комунікаційної політики підприємствами

Abstract
Description
У статті розглядаються актуальні питання застосування сучасних методів маркетингової комунікаційної політики у підприємствах, досліджуються різні підходи науковців щодо визначення цього поняття. Доведено, що сучасні підприємства, незалежно від сфери діяльності, потребують налагодження довгострокових взаємовигідних відносин із постачальниками, посередниками, партнерами, споживачами, саме тому існує нагальна необхідність формування ефективної комунікаційної політики. Виокремлено проблеми формування маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств. Визначено, що ефективне застосування політики комунікацій господарюючих суб’єктів набуває більшої актуальності через загострення рівня конкуренції, поширення процесів глобалізації у сучасному світі, прояви наслідків поширення пандемії тощо. Відтак, комунікації стають чи не основним чинником зростання бізнесу. Охарактеризовано основні завдання системи маркетингових комунікацій, їх функції. Доведена актуальність як традиційних, так і нових методів використання маркетингових комунікаційних інструментів
Keywords
методи, маркетинг, підприємство, комунікація, комунікаційна політика
Citation