Структурні компоненти навчально-методичного комплексу дисципліни «вища математика» як складові методичної системи диференційованого навчання студентів-аграріїв

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Овсієнко, Юлія Іванівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – К. : Гнозис
Abstract
У статті уточнено особливості структурних компонентів методичного комплексу дисципліни «Вища математика» в умовах динамічної диференціації, реалізація якої передбачає варіативність домінуючих і допоміжних критеріїв, залежно від навчальних цілей і завдань етапів навчальної діяльності аграріїв
Description
Keywords
диференційоване навчання, домінуючі критерії диференціації, допоміжні критерії диференціації, методична система диференційованого навчання математики, навчальна дисципліна «Вища математика», навчально-методичний комплекс дисципліни
Citation