Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/8992
Назва: Cognitive modeling of the consumer market: sensitivity and scenario analysis
Автори: Makarenko, P.
Mogilat, M.
Neklesa, A.
Ponochovna, O.
Makarenko, Y.
Ключові слова: Cognitive modeling
consumer market
Дата публікації: 2020
Опис: Cognitive modeling of the consumer market: sensitivity and scenario analysis [Когнітивне моделювання споживчого ринку: аналіз чутливості та аналіз сценаріїв] / P. Makarenko, M. Mogilat, A. Neklesa, O. Ponochovna, Y. Makarenko. In 11th International Conference on Dependable Systems, Services and Technologies (DESSERT-2020), Kyiv, Ukraine, May 14-18, 2020, P. 8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/8992
Розташовується у зібраннях:Друковані видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DESSERT2020_Program_14052020-brief.pdf540.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.