Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/8825
Назва: NATIONAL TRADE AND HOSPITALITY INDUSTRY IN PANDEMIC TIMES: BEHAVIORAL ECONOMICS ASPECT
Автори: Plaksiienko, Valerii
Chyrychenko, Yurii
Dzhakheidr, Emad Adburavi Ramadan
Ключові слова: national trade, hospitality industry, COVID-19 era, communicative response, behavioral economics of pandemics
Дата публікації: 2020
Опис: Plaksiienko, V.; Chyrychenko, Y.; Dzhakheidr, E. A. R. (2020). National trade and hospitality industry in pandemic times: behavioral economics aspect. Economics and Finance, Volume 8, Issue 2, 11-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/8825
Розташовується у зібраннях:Друковані видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья с юрой 20201118_092037 (2).pdf273.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.