Маркетинговий аналіз перспектив органічного виробництва сільськогосподарської продукції в Україні Перспективи еко-інноваційного розвитку сільськогосподарського виробництва Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава 22 червня 2020 року)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Писаренко, Володимир Вікторович
Єрмак, Володимир Евгеныйович
Ноздрін, Ілля Ігорович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Глобальна проблема погіршення екологічної ситуації, обумовлює перехід до «зеленої» економіки, з широким застосуванням екологічних інновацій. Екологічні інновації розглядаються як певний кінцевий продукт екологічно- інноваційної діяльності щодо створення, використання та впровадження у 103 виробництво екологічно-орієнтованого нововведення та як результат у вигляді відповідних екологічних товарів, технологій, операцій виробництва, що сприяє розвитку і покращенню соціально-економічної ефективності функціонування суб’єктів господарювання, забезпечує ресурсно-екологічну безпеку та мінімізує вплив на навколишнє середовище
Keywords
Маркетинговий аналіз
Citation