Управління аграрним підприємством на засадах інтерактивного маркетингу // Маркетингове забезпечення продуктового ринку: Збірник тез ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 22 квітня 2020 року)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Писаренко, Володимир Вікторович
Єрмак, Володимир Евгеныйович
Ноздрін, Ілля Ігорович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Збірник тез ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 22 квітня 2020 року). Полтава: ПДАА. 2020. 160 с. У збірнику надруковані матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове забезпечення продуктового ринку».
Keywords
Маркетинг, стратегія,
Citation