Маркетинговий потенціал як адаптаційна складова сучасного економічного розвитку підприємств Матеріали науково-практичної конференції «Аграрна наука ХХІ століття: реалії та перспективи» 25.02-28.02.2020 р

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Писаренко, Володимир Вікторович
Багорка, Марія Олександрівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
В період реформування та сучасного розвитку економіки України вкрай важливою є адаптація вітчизняних підприємств до умов динамічного зовнішнього середовища, де особливо жорстокими стають умови ведення бізнесу на внутрішньому і зовнішньому ринках, конкурентне середовище, процеси інноваційного розвитку та організаційні трансформації. На ефективну діяльність сучасних підприємств впливає велика кількість чинників як зовнішніх так і внутрішніх. Можливість та ефективність адаптації підприємств до змін середовища їх функціонування залежать від сформованого ними потенціалу, зокрема маркетингового. При цьому успішним може бути тільки підприємство, яке не тільки володіє маркетинговим потенціалом, але і здатне його постійно нарощувати.
Keywords
Маркетинг, маркетинговий потенцыал
Citation