Маркетингові дослідження у формуванні цінової та логістичної політики підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-06
Authors
Калюжна, Юлія Петрівна
Даниленко, Вікторія Іванівна
Боровик, Тетяна Вікторівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Обґрунтовано, що основною умовою ефективного функціонування підприємства є проведення комплексних маркетингових досліджень факторів ціноутворення та логістики, що сприятимуть як підвищенню дієвості цінової та логістичної політики, так і досягненню конкурентних переваг на ринку. Визначено взаємозв’язок маркетингових досліджень із ціновою та логістичною політикою, без налагодження якого неможливе ефективне функціонування підприємства. Отримано прогноз рівня оптового товарообороту підприємств Полтавської області за допомогою лінійної моделі.
Keywords
маркетинг, маркетингові дослідження, ціна, маркетингова цінова політика, логістика, підприємство, логістична політика, просування продукції.
Citation