Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/736
Title: Роль складових комплексу маркетингу в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств м’ясної промисловості
Authors: Потапюк, Ірина Петрівна
Голубенко, А.М.
Keywords: маркетингова діяльність, маркетингове управління, комплекс маркетингу, ціна, просування, канали (методи) розповсюдження, товар.
Issue Date: 2015
Publisher: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
Series/Report no.: Глобальні та національні проблеми економіки;4/2015
Abstract: У статті розмежовано поняття «управління маркетингом» та «маркетингове управління». Визначено та охарактеризовано основні складові комплексу маркетингу, які використовують підприємства м’ясної промисловості. Обґрунтовано роль та доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств м’ясної промисловості.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/736
ISSN: 2413-3965
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Потапюк, Голубенко.pdfПотапюк І.П. Роль складових комплексу маркетингу в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств м’ясної промисловості / І.П. Потапюк, А.М. Голубенко // Глобальні та національні проблеми економіки – ел. наук. фах. вид. (в. 4/2015). – Миколаїв: Микол. нац. ун-т ім. В.О.Сухомлинського, 2015. – С. 547-550.256.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.