МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019-03-27
Authors
Облап, Дмитро Станіславович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Функціонування аграрного сектору сьогодні значною мірою залежать від переосмислення та перебудови економічного мислення. Чим швидше суб’єкти АПК усвідомлять необхідність побудови процесу господарської діяльності на принципах інтеграції економічних інтересів учасників ринкового простору, тим швидше аграрний сектор трансформується із сукупності дрібних фірм на економічний простір, у якому діятимуть логістичні ланцюги підприємств, що створюють цінність для кінцевих споживачів
Keywords
маркетинг, конкурентоспроможність, підприємство, аграрний сектор
Citation