Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/7071
Title: МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Облап, Дмитро Станіславович
Keywords: маркетинг
конкурентоспроможність
підприємство
аграрний сектор
Issue Date: 27-Mar-2019
Description: Функціонування аграрного сектору сьогодні значною мірою залежать від переосмислення та перебудови економічного мислення. Чим швидше суб’єкти АПК усвідомлять необхідність побудови процесу господарської діяльності на принципах інтеграції економічних інтересів учасників ринкового простору, тим швидше аграрний сектор трансформується із сукупності дрібних фірм на економічний простір, у якому діятимуть логістичні ланцюги підприємств, що створюють цінність для кінцевих споживачів
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/7071
Appears in Collections:Друковані видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Облап Д. С..pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.