Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПотапюк, Ірина Петрівна-
dc.contributor.authorБовт, Олександр Юрійович-
dc.date.accessioned2018-05-16T21:58:34Z-
dc.date.available2018-05-16T21:58:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2308-8559-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/691-
dc.description.abstractУ публікації підлягають розгляду питання щодо теоретичного обґрунтування та доцільності застосування механізму товаропостачання як елемента управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробів. Виокремлені та проаналізовані основні складові комплексу маркетингу (товар, ціна, канали, просування), за допомогою яких підприємство впливає на ринок. Окреслений комплекс маркетингу ПАТ «Полтавакондитер», яке займає одну з лідируючих позицій по виробництву кондитерських виробів в Україні. Відмічено, що кінцевою метою діяльності підприємств є одержання прибутку за рахунок розширення обсягів продажу виробленої продукції і послуг у результаті проведення цілеспрямованої збутової політики.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherРВВ Луцького НТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічний форум;-
dc.subjectтоваропостачання, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю підприємств, ринок кондитерських виробів.uk_UA
dc.titleТоваропостачання як елемент управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Потапюк, Бовт.pdfПотапюк І.П. Товаропостачання як елемент управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробів / І.П. Потапюк, О.Ю. Бовт // Економічний форум №4. – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2015. – С. 320-325.198.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.