Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/691
Назва: Товаропостачання як елемент управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробів
Автори: Потапюк, Ірина Петрівна
Бовт, Олександр Юрійович
Ключові слова: товаропостачання, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю підприємств, ринок кондитерських виробів.
Дата публікації: 2015
Видавництво: РВВ Луцького НТУ
Серія/номер: Економічний форум;
Короткий огляд (реферат): У публікації підлягають розгляду питання щодо теоретичного обґрунтування та доцільності застосування механізму товаропостачання як елемента управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробів. Виокремлені та проаналізовані основні складові комплексу маркетингу (товар, ціна, канали, просування), за допомогою яких підприємство впливає на ринок. Окреслений комплекс маркетингу ПАТ «Полтавакондитер», яке займає одну з лідируючих позицій по виробництву кондитерських виробів в Україні. Відмічено, що кінцевою метою діяльності підприємств є одержання прибутку за рахунок розширення обсягів продажу виробленої продукції і послуг у результаті проведення цілеспрямованої збутової політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/691
ISSN: 2308-8559
Розташовується у зібраннях:Фахові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Потапюк, Бовт.pdfПотапюк І.П. Товаропостачання як елемент управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробів / І.П. Потапюк, О.Ю. Бовт // Економічний форум №4. – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2015. – С. 320-325.198.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.