Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/6895
Title: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМСТВАХ АПК
Authors: Циганенко, Анастасія Миколаївна
Keywords: підприємство
маркетинг
аграрна сфера
економіка
Issue Date: 6-Nov-2019
Description: Маркетингові процеси в аграрній сфері мають свої особливості, які відрізняють їх від маркетингових процесів в інших сферах господарювання, і які мають визначальне значення при розробці стратегії ринкової діяльності сільськогосподарських підприємств. Особливості маркетингових процесів визначаються особливостями сільського господарства (основний засіб – земля, предмети праці – живі організми, сезонність виробництва, велика залежність від погодно-кліматичних умов, участь продукції в подальших стадіях виробництва тощо)
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/6895
Appears in Collections:Друковані видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Циганенко_2019.docx72.96 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.