Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/685
Title: Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств
Authors: Потапюк, Ірина Петрівна
Денісов, Володимир
Репало, Костянтин Валерійович
Keywords: маркетинг, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю підприємств, комплекс маркетингу.
Issue Date: 2016
Publisher: РВВ Луцького НТУ
Series/Report no.: Економічний форум;
Abstract: У статті підлягають розгляду питання щодо теоретичного обґрунтування маркетингової діяльності підприємств, яка базується на основі комплексу маркетингу. Виокремлені та проаналізовані основні складові комплексу маркетингу (товар, ціна, канали, просування), за допомогою яких підприємство впливає на ринок.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/685
ISSN: 2308-8559
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Потапюк, Денісов, Репало, Шатравка.pdfПотапюк І.П. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств / І.П. Потапюк, В. Денісов, К.В. Репало // Економічний форум №3. – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2016. – С. 235-238.183.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.