Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/6545
Title: Класифікація чинників, що впливають на виручку від реалізації продукції
Authors: Єгорова, Олена Володимирівна
Павлієнко, Ірина Віталіївна
Keywords: дохід, виручка, продукція, реалізація
Issue Date: 2019
Description: Розглянуті три основні чинники, що безпосередньо впливають на обсяги виручки від реалізації: асортимент продукції; кількість реалізованої продукції певного виду; ціни реалізації.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/6545
Appears in Collections:Друковані видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгорова_тези_конференції_4_12_19.pdf727.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.