Формування концепції «Конкуренція» підприємницьких структур та їх поведінки на ринку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Конкуренція підприємницьких структур це неодмінна умова їх ринкового функціонування. Без неї ринковий механізм не зможе регулювати обсяг і струк-туру пропонованих товарів та стимулювати виробництво, забезпечити пріори-тет покупця. Щоб конкурувати підприємницькі структури (ПС) змушені пос-тійно удосконалювати техніку, технологію, форми і методи організації праці, застосовувати нововведення, які підвищують продуктивність праці, ефектив-ність виробництва та якість продукції. За конкуренції виробників покупець має змогу придбати товар на вигідних умовах. Особливу роль конкуренція відіграє у формуванні й підтримці рівноваги ціни на ринку.
Keywords
Конкуренція, підприємство, підприємницькі структури, стратегія розвитку, стратегія адаптації
Citation