ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Authors
Ільченко, Алла Михайлівна
Подлєсна, Ганна Володимирівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
У статті, на основі аналізу сучасних науково-теоретичних і методологічних джерел, розкрито сутність і принципи інклюзивної освіти, значення професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до організації навчання осіб з особливостями психофізичного розвитку в умовах закладів вищої освіти. Проаналізовано компоненти організаційної культури майбутніх педагогів інклюзивної освіти. Висвітлено організаційно-методичні засади підготовки майбутніх викладачів вищої школи до роботи з особами з особливими освітіми потребами в інклюзивному освітньому середовищі. Визначено основні компетентності майбутнього викладача вищої школи, сформовані в процесі вивчення гуманітарних дисциплін, необхідні для надання психолого-педагогічної допомоги особам з особливими освітніми потребами. Запропоновано цікаві форми і методи навчальної діяльності, інноваційні освітні технології, що сприяють формуванню основних професійних компетентностей майбутнього викладача вищої школи для роботи в інклюзивному освітньому середовищі.
Keywords
викладач вищої школи, освітнє середовище, інклюзивна освіта, особа з особливими освітніми потребами, особистість, навчання, university teacher, educational environment, inclusive education, person of special educational needs, active social and psychological training (ASSP), personality, studying
Citation