Перспективи інтеграції маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Authors
Рудич, Алла Іванівна
Москалець, Карина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Житомирський державний технологічний університет
Abstract
В сучасних умовах інтеграції та глобалізації доцільно глибше досліджувати таку категорію, як «маркетинг». Маркетинг – це система планування, реалізації, контролю та аналізу заходів із впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до її умов на фірмі, яка здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні. Іншими словами, це маркетинг товарів і послуг за межами підприємства чи країни, в якій розташоване підприємство, організація. Саме поняття «маркетинг» являє собою діяльність, що спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємств через максимальне задоволення потреб споживачів.
Description
Keywords
Маркетинг, зовнішній ринок, реклама, продавець, покупець, попит, задоволення потреб
Citation