Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-15 of 15 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-04-22ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Собчишин, Віталій Миколайович
2020Особливості застосування сучасних методів маркетингової комунікаційної політики підприємствамиВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Помаз, Олександр Михайлович; Дереза, Владислав Вікторович; МИхайлик, Артем Антонович
2020-11-17СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Кравченко, Наталія Володимирівна
2022-10-27ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Мощенський, Владислав Ердуадович; Сизоненко, Ліна Олександрівна
2022-05-19НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ПІДПРИЄМСТВІВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Гончаренко, Аліна Сергіївна; Лукашенко-Лук'яненко, Владислава Олександрівна