Лекція в умовах модернізації системи вищої освіти
Loading...
Date
2018
Authors
Мороз, Світлана Едуардівна
Калашник, Олена Володимирівна
Михайлова, Олена Сергіївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Класичний приватний університет
Abstract
У статті досліджується проблема підвищення ефективності лекцій у закладах вищої освіти. Акцентовано увагу на сутності лекційної форми навчання, її перевагах і недоліках в умовах інформатизації освіти та зміни освітньої парадигми. Наголошується, що традиційна лекція поступово втрачає роль основної загально-аудиторної форми навчання, наводяться аргументи щодо її непродуктивності та низької ефективності у формуванні професійних компетенцій здобувачів вищої освіти. У якості основного аргументу проти застосування традиційних лекцій у навчальному процесі визначена пасивність студентів в умовах значної активності викладача.
Висвітлені наукові підходи до методологічних та дидактичних можливостей лекцій. Уточнено, що сучасна лекція має бути науковою, проблемною, інформативною, інтерактивною, практико-орієнтованою, по можливості візуалізованою, ураховувати міждисциплінарні зв'язки та індивідуальні особливості здобувачів вищої освіти.
Description
Мороз С.Е., Калашник О.В.. Михайлова О.В. Лекція в умовах модернізації системи вищої освіти / С.Е. Мороз, О.В. Калашник, О.В. Михайлова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах. – 2018. – № 61 – С. 137-141.
Keywords
Інформаційні технології, інновації, лекції, модернізація вищої освіти, якість професійної підготовки.
Citation
УДК 378:371.3