Лекція в умовах модернізації системи вищої освіти

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Authors
Мороз, Світлана Едуардівна
Калашник, Олена Володимирівна
Михайлова, Олена Сергіївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Класичний приватний університет
Abstract
У статті досліджується проблема підвищення ефективності лекцій у закладах вищої освіти. Акцентовано увагу на сутності лекційної форми навчання, її перевагах і недоліках в умовах інформатизації освіти та зміни освітньої парадигми. Наголошується, що традиційна лекція поступово втрачає роль основної загально-аудиторної форми навчання, наводяться аргументи щодо її непродуктивності та низької ефективності у формуванні професійних компетенцій здобувачів вищої освіти. У якості основного аргументу проти застосування традиційних лекцій у навчальному процесі визначена пасивність студентів в умовах значної активності викладача. Висвітлені наукові підходи до методологічних та дидактичних можливостей лекцій. Уточнено, що сучасна лекція має бути науковою, проблемною, інформативною, інтерактивною, практико-орієнтованою, по можливості візуалізованою, ураховувати міждисциплінарні зв'язки та індивідуальні особливості здобувачів вищої освіти.
Description
Мороз С.Е., Калашник О.В.. Михайлова О.В. Лекція в умовах модернізації системи вищої освіти / С.Е. Мороз, О.В. Калашник, О.В. Михайлова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах. – 2018. – № 61 – С. 137-141.
Keywords
Інформаційні технології, інновації, лекції, модернізація вищої освіти, якість професійної підготовки.
Citation
УДК 378:371.3