Логістика як оптимізація процесу реалізації сільськогосподарської продукції
Loading...
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Наукові праці Полтавської державної аграрної академії
Abstract
У статті обґрунтовано доцільність застосування логістики на вітчизняних плодо-
овочевих підприємствах. Проведено дослідження сутності поняття «логістика», яка за-
стосовується при оптимізації процесу реалізації. Здійснено аналіз збутової, розподільчої
та маркетингової логістики. Визначено особливості розподільчої логістики, що полягає у
наявності системних взаємозв’язків між закупівлею, виробничими процесами та розподі-
лом. Наведено сутність терміну «маркетингова логістика» та доцільність утворення си-
стеми маркетинг-логістичного управління, що дозволяє отримати значні переваги для під-
приємства. Визначено взаємозв’язок категорій у сфері логістики процесу реалізації й доці-
льність найбільш коректного вживання терміну «дистрибуційна логістика». Наведені за-
вдання логістики процесу реалізації вимагають її налагодження та дозволяють повною мі-
рою виконувати покладені на неї завдання як на мікрорівні, так і на макрорівні.
Description
Keywords
логістика, збут, маркетингова логістика, дистрибуційна логістика, сільськогосподарська продукція.
Citation
https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/node/995/1-122016.pdf