МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЕКОЛОГІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРІЯ, МЕТОДОЛОГІЯ, ПРАКТИКА

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018-07-17
Authors
Багорка, Марія Олександрівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавська державна аграрна академія
Abstract
Досліджено теоретико-методологічні положення та розроблено практичні рекомендації щодо формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємств. Поглиблено тлумачення змісту і сутності поняття «маркетингова стратегія». Систематизовано існуючі методи економічного і стратегічного аналізу, які становлять основу методологічного інструментарію при розробці маркетингової стратегії екологізації виробництва аграрних підприємств. Оцінено передумови, фактори і тенденції розвитку вітчизняного органічного сектора аграрної економіки, ідентифіковано проблеми його інституційного та інфраструктурного забезпечення. Досліджено практику застосування стратегічного маркетингового планування в діяльності аграрних підприємств, обґрунтовано системну концепцію і модель маркетингової стратегії екологізації. Обґрунтовано концептуальний підхід щодо формування маркетингових стратегій аграрних підприємств, що реалізують сертифіковану органічну продукцію, за трьома товарними групами. Розроблено модель раціонального поєднання галузей в умовах екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємств; систему мотиваційних факторів екологічно орієнтованої поведінки споживачів; економічний механізм стимулювання екологізації аграрного виробництва, формування надбавки до ціни органічної продукції; заходи більш ефективного використання агромаркетингового потенціалу підприємствами та державної політики на шляху екологізації аграрного виробництва.
Description
Багорка М.О. Маркетингова стратегія екологізації виробництва аграрних підприємств: теорія, методологія, практика. - Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Дисертаційна робота на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. – Полтавська державна аграрна академія, Полтава, 2018.
Keywords
маркетингова стратегія, маркетингова концепція, органічне виробництво, ринок органічної продукції, аграрне виробництво, агромаркетинговий потенціал, стратегічне планування
Citation