Стратегія виживання малого бізнесу: магазини «біля будинку»

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Мороз, Світлана Едуардівна
Яценко, Вікторія Олегівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавський університет економіки і торгівлі
Abstract
Сьогодні магазини формату «біля будинку» все активніше витісняються мережевими супермаркетами і гіпермаркетами. У статті досліджуються конкурентні переваги невеликих торгових форматів, і стратегії їх виживання у боротьбі з «акулами» продовольчого бізнесу.
Description
Яценко В.О., Мороз С.Е. Стратегія виживання малого бізнесу: магазини «біля будинку» / В.О. Яценко, С.Е. Мороз // Наука і молодь у ХХІ сторіччі : мат-ли міжнар. молодіжн. наук.-практ. інтернет-конференції, 1 грудня 2017 р., Полтава, Україна : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2017.– С. 407-409.
Keywords
Роздрібна торгівля, конкуренція, малий бізнес, формат магазину
Citation
УДК 001:378-053.6