Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/4361
Title: Мерчандайзинг як фактор впливу на купівельну поведінку покупця
Authors: Мороз, Світлана Едуардівна
Мірошниченко, Мирослава Володимирівна
Keywords: Роздрібна торгівля, мерчандайзинг, модель поведінки споживача
Issue Date: 2016
Publisher: Полтавський університет економіки і торгівлі
Citation: УДК 001-053.67"20"(043.2)
Series/Report no.: Наука і молодь у ХХІ сторіччі;
Abstract: У статті аналізується, як засобами мерчандайзингу можна досягти збільшення продаж у роздрібній торговельній мережі
Description: Мірошниченко М.В., Мороз С.Е. Мерчандайзинг як фактор впливу на купівельну поведінку покупців / С.Е. Мороз, М.В. Мирошніченко // Наука і молодь у ХХІ сторіччі : мат-ли міжнар. молодіжн. наук.-практ. Інтернет-конференції, 1-2 грудня 2016 р., Полтава, Україна : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 123-126.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/4361
ISBN: 978-966-184-254-9
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференція.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
Тези Мірошніченко.pdf239.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.