Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/4359
Title: Імідж магазину як фактор його конкурентоспроможності
Authors: Мороз, Світлана Едуардівна
Зудіна, Анна Романівна
Keywords: Конкурентоспроможність. імідж магазину, роздрібна торгівля
Issue Date: 2016
Publisher: Полтавський університет економіки і торгівлі
Citation: УДК 001-053.67"20"(043.2)
Series/Report no.: Наука і молодь у ХХІ сторіччі;
Abstract: В умовах ринку не можливо домогтися стабільного успіху у бізнесі, якщо не планувати його ефективний розвиток, не досліджувати стан цільових ринків, діяльність конкурентів і власну конкурентоспроможність.
Description: Зудіна А.Р. Мороз С.Е. Імідж магазину як фактор його конкурентоспроможності / С.Е. Мороз, А.Р. Зудіна // Наука і молодь у ХХІ сторіччі : мат-ли міжнар. молодіжн. наук.-практ. Інтернет-конференції, 1-2 грудня 2016 р., Полтава, Україна : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 93-96.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/4359
ISBN: 978-966-184-254-9
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференція.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
Тези Зудіна.pdf273.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.