Analyzing the strategies used in media discourse management

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Восточно-Европейский журнал передовых технологий
Abstract
Підґрунтям становлення цифрової економіки є цифрова революція та інформаційний менеджмент, що спричинили появу нового медіа-іміджу у епоху глобалізації. Менеджмент медіа і медіа-дискурсу являє собою абсолютно нову концепцію побудови відносин між виробником і споживачем. Стаття присвячена дослідженню та аналізу існуючих стратегій у менеджменті медіа-дискурсу. Представлено етимологічні значення поняття медіа-дискурсу та особливостей його застосування
Description
Keywords
медіа-дискурс, менеджмент медіа-дискурсу, прийом інформації, гіпертекст, комунікація, взаємодія, лінгвістика
Citation