Конкурентоспроможність підприємств в умовах ринкової економіки: у 3-х томах: Том 2

No Thumbnail Available
Date
2015
Authors
Гавриш, В.І., В.І., К.В., О.М., М.А., О.В., В.С., М.В., О.В., Ю.І., О.М., В.Ю., Н.В., Ю.М., О.В., І.А., В.В., В.В. Перебийніс, Павлов, Яценко, Заєць, Захарченко, Ніценко, Гронська, Чайківська, Данько, Помаз, Ільїн, Шашло, Рижук, Ільїна, Ажаман, Волянський, Лепський
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеса: ВМВ
Abstract
Установлення свого місця в ринковому середовищі – перший крок в управлінні конкурентоздатністю підприємства. Через це виникає природне питання оцінки рангу свого підприємства серед конкурентів. Для цілей управління конкурентоздатністю необхідна наявність об'єктивного інструмента її оцінки. І, перш за все, оцінки не статичної, а динамічної – такої, що дозволить детермінувати не тільки саму конкурентну позицію підприємства, а й визначити певний набір чинників, впливаючи на які можна скорегувати конкурентну позицію. Тобто оцінка повинна стати основним інструментом управління конкурентоздатністю.
Description
Конкурентоспроможність підприємств в умовах ринкової економіки: у 3-х томах: Том 2: Теоретико-методологічні основи конкурентоспроможності: [монографія] / [В. І. Гавриш, О. М. Яценко, В. І. Перебийніс, О. М. Помаз, ін.]; за заг. ред. В. С. Ніценка, О. В. Захарченка, М. А. Зайця. – Одеса: ВМВ, 2015. – 174 с.
Keywords
конкурентоспроможність, конкурентні переваги, національна економіка, ефективність
Citation