Концепція персонального бренду, його ідентифікація і позиціювання

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Наукові праці Полтавської державної аграрної академії.
Abstract
В статті обґрунтована сутність персонального брендингу, дані відповіді на питання, кого можна вважати людиною-брендом, які особливості вирізняють таких людей серед інших, обґрунтовані переваги, які дає створення власного бренду. Розглянуто особливості застосування концепції персонального брендингу в різних сферах професійної діяльності. Досліджено перспективи розвитку даних концепцій.
Description
Помаз О.М. Концепція персонального бренду, його ідентифікація і позиціювання / О. М. Помаз, О.О. Товкайло, О.І. Стеценко // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Випуск 2 (11). Економічні науки. – 2015. – С. 204-209.
Keywords
бренд; ідентифікація; позиціювання; персонал; конкуренція; ринок праці.
Citation