Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/405
Title: Analyzing the strategies used in media discourse management
Authors: Brzozowska, Anna
Kalinichenko, Antonina
Kabus, Judyta
Keywords: медіа-дискурс
менеджмент медіа-дискурсу
прийом інформації
гіпертекст
комунікація
взаємодія
лінгвістика
Issue Date: 2015
Publisher: Восточно-Европейский журнал передовых технологий
Series/Report no.: Vol 5, No 3(77);p. 10-14
Abstract: Підґрунтям становлення цифрової економіки є цифрова революція та інформаційний менеджмент, що спричинили появу нового медіа-іміджу у епоху глобалізації. Менеджмент медіа і медіа-дискурсу являє собою абсолютно нову концепцію побудови відносин між виробником і споживачем. Стаття присвячена дослідженню та аналізу існуючих стратегій у менеджменті медіа-дискурсу. Представлено етимологічні значення поняття медіа-дискурсу та особливостей його застосування
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/405
ISSN: 1729-3774
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kharkow_2015_2.pdf207.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.