Analyzing the strategies used in media discourse management

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Brzozowska, A.
Kalinichenko, A. V.
Kabus, J.
Калініченко, Антоніна Володимирівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Восточно-Европейский журнал передовых технологий
Abstract
Підґрунтям становлення цифрової економіки є цифрова революція та інформаційний менеджмент, що спричинили появу нового медіа-іміджу у епоху глобалізації. Менеджмент медіа і медіа-дискурсу являє собою абсолютно нову концепцію побудови відносин між виробником і споживачем. Стаття присвячена дослідженню та аналізу існуючих стратегій у менеджменті медіа-дискурсу. Представлено етимологічні значення поняття медіа-дискурсу та особливостей його застосування
Description
Keywords
медіа-дискурс, менеджмент медіа-дискурсу, прийом інформації, гіпертекст, комунікація, взаємодія, лінгвістика
Citation