Виявлення складу професійних компетенцій майбутніх товарознаців-експертів як необхдний етап проектування ДОС ВПО нового покоління

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавський університет економіки і торгівлі
Abstract
Компетентнісна парадигма сучасної освіти стимулює науковців до переосмислення традиційних поглядів на професійну підготовку майбутніх фахівців і є однією з найбільш обговорюваних у освітянських колах. Шляхи подолання проблем, пов’язаних із невідповідністю вищої професійної освіти структурі потреб ринку праці, науковці пов’язують із орієнтацією змісту та організації навчання на компетентнісний підхід, пошуком об’єктивних механізмів його впровадження, перенесенням уваги з процесу навчання на його результати.
Description
Мороз С.Е. Виявлення складу професійних компетенцій майбутніх товарознаців-експертів як необхдний етап проектування ДОС ВПО нового покоління [Електронний ресурс] / С. Е. Мороз // І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Актуальні проблеми теорії і практики експертизи товарів», 18-20 березня 2014 року, Полтава, Україна / ВНЗ Укоопспілки Полтавський університет економіки і торгівлі. – Режим доступу: URL : http://ekspertovar.vdforum.ru/viewtopic.php?f=13&t=60.
Keywords
Компетентнісна парадигма, освітній стандарт, професійні компетенції, результати навчання
Citation
УДК 668.62:005.52