Сучасні підходи до управління конкурентоспроможністю продукції підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Маркіна, Ірина Анатоліївна
Сьомич, Микола Іванович
Ковалевська, Н.В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
Abstract
У статті висвітлено проблеми та сутність системи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. Управління конкурентоспроможністю продукції – це процес планування та забезпечення необхідного рівня підвищення конкурентоспроможності продукції за допомогою цілеспрямованого впливу на умови і чинники, що формують конкурентоспроможність. Конкурентоспроможність продукції підприємства характеризується певною групою показників. Виявлено, що для оцінки конкурентоспроможності, в основному, аналізуються технічні параметри і менше уваги приділяється економічним та управлінським показникам. Визначено напрями, що має охоплювати система забезпечення високої конкурентоспроможності. Нині конкуренція стрімко зростає, а тому для ефективного функціонування конкурентоспроможності керівництво підприємства повинно вміти відслідковувати зміни, що відбуваються, і проводити відповідні перетворення в політиці ведення виробництва та реалізації продукції. Зроблено висновки стосовно доцільності застосування сучасних підходів до системи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства.
Description
Маркіна І. А. Сучасні підходи до управління конкурентоспроможністю продукції підприємства / І. А. Маркіна, М.І. Сьомич, Н.В. Ковалевська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: ПВКФ "Технодрук", 2017. – Вип. 4 (68). Економічні науки. – С. 145-154. / 0,59 др. арк. (особистий внесок автора 0,2 др. арк.)
Keywords
конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентоспроможність продукції, оцінка конкурентоспроможності, ефективність, система управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
Citation