СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО МАРКЕТИНГУ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Authors
Перебийніс, Василь Іванович
Браславець, Тетяна Миколаївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Формування ринкової економіки: зб. наук. праць
Abstract
У статті маркетинг розглядається з погляду системного підходу. Визначено функції та основні складові системи маркетингу. Виокремлено елементи маркетингової системи. Наведено цілі, функції та принципи діяльності підсистем маркетингу. Marketing is substantiated in terms of a systematic approach in the article. The functions and basic components of marketing are determined. Elements of marketing system are singled. Goals, functions and principles of marketing subsystems are adduced.
Description
Перебийніс В. І. Системний підхід до маркетингу / В. І. Перебийніс, Т. М. Сердюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – 2011. – С. 584-592.
Keywords
система маркетингу, підсистеми маркетингу, структура маркетингової системи, marketing system, subsystems of marketing, structure of marketing system
Citation