Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБраславець Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-02-27T06:41:36Z-
dc.date.available2019-02-27T06:41:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3714-
dc.descriptionСердюк Т. М. Концепція продовольчого маркетингу в контексті розвитку агробізнесу / Т. М. Сердюк // Вісник СНАУ. Серія : Економіка та менеджмент. – 2011. – Випуск 6/2 (49). – С. 96-100.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження поняття «агромаркетинг», доцільності його використан- ня. Основою формування аграрного бізнесу визначено концепцію продовольчого маркетингу. Суть маркетингової сфери аграрного бізнесу розглянуто через призму маркетингового управління то- варними потоками.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка і менеджмент;Випуск 6/2-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпродовольчий маркетингuk_UA
dc.subjectагромаркетингuk_UA
dc.subjectагробізнесuk_UA
dc.titleКОНЦЕПЦІЯ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ АГРОБІЗНЕСУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SNAU 2011.pdf254.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.