Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3714
Назва: КОНЦЕПЦІЯ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ АГРОБІЗНЕСУ
Автори: Браславець Тетяна Миколаївна
Ключові слова: маркетинг
продовольчий маркетинг
агромаркетинг
агробізнес
Дата публікації: 2011
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Серія/номер: Економіка і менеджмент;Випуск 6/2
Короткий огляд (реферат): У статті проведено дослідження поняття «агромаркетинг», доцільності його використан- ня. Основою формування аграрного бізнесу визначено концепцію продовольчого маркетингу. Суть маркетингової сфери аграрного бізнесу розглянуто через призму маркетингового управління то- варними потоками.
Опис: Сердюк Т. М. Концепція продовольчого маркетингу в контексті розвитку агробізнесу / Т. М. Сердюк // Вісник СНАУ. Серія : Економіка та менеджмент. – 2011. – Випуск 6/2 (49). – С. 96-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3714
Розташовується у зібраннях:Фахові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SNAU 2011.pdf254.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.