Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3714
Title: КОНЦЕПЦІЯ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ АГРОБІЗНЕСУ
Authors: Браславець Тетяна Миколаївна
Keywords: маркетинг
продовольчий маркетинг
агромаркетинг
агробізнес
Issue Date: 2011
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Series/Report no.: Економіка і менеджмент;Випуск 6/2
Abstract: У статті проведено дослідження поняття «агромаркетинг», доцільності його використан- ня. Основою формування аграрного бізнесу визначено концепцію продовольчого маркетингу. Суть маркетингової сфери аграрного бізнесу розглянуто через призму маркетингового управління то- варними потоками.
Description: Сердюк Т. М. Концепція продовольчого маркетингу в контексті розвитку агробізнесу / Т. М. Сердюк // Вісник СНАУ. Серія : Економіка та менеджмент. – 2011. – Випуск 6/2 (49). – С. 96-100.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3714
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SNAU 2011.pdf254.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.