Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3185
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ СФЕРИ
Authors: Дядик, Тетяна Василівна
Keywords: ринок праці
маркетинг
соціально-трудові відносини
Issue Date: 2012
Abstract: У статті здійснена оцінка механізму функціонування ринку праці в Полтавській області, та, зокрема, ефективність маркетингових досліджень у соціально-трудовій сфері.
Description: Дядик Т.В. Роль маркетингу у вирішенні проблем соціально-побутової сфери / Т.В. Дядик // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 1 (4). – Т. 1. Економічні науки. – Полтава: ПДАА. – 2012. – С. 122-126.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3185
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ СФЕРИ.pdfДядик Т.В. Роль маркетингу у вирішенні проблем соціально-побутової сфери / Т.В. Дядик // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 1 (4). – Т. 1. Економічні науки. – Полтава: ПДАА. – 2012. – С. 122-126.309.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.