Ціноутворення та логістичні аспекти в основі рекламної діяльності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Authors
Калюжна, Юлія Петрівна
Боровик, Тетяна Вікторівна
Даниленко, Вікторія Іванівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Науковий погляд: економіка та управління (правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”)
Abstract
У статті виявлено взаємозв’язки між ціноутворенням, логістикою та рекламою. Виділено основні аспекти взаємодії елементів маркетингу, а саме ціни та логістики, в межах рекламної діяльності. Розглянуто методи, які використовуються під час встановлення цін на рекламні продукти та послуги. Проведено пошук нових резервів для посилення позиції на ринку, зокрема, використовуючи елементи маркетингу, логістики та цін
Description
Keywords
реклама, ціноутворення, ціна, рекламна діяльність, логістика, маркетинг
Citation