РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ СФЕРИ СЕЛА

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Authors
Дядик, Тетяна Василівна
Хурдей, Вікторія Дмитрівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Метою статті є оцінка механізму функціонування ринку праці сільських територій, та, зокрема, ефективність «Маркетингу 3.0» у соціально-трудовій сфері.
Description
Дядик Т.В. Роль маркетингу у вирішенні проблем соціально-трудової сфери села / Т.В. Дядик, В.Д. Хурдей // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 1 (12). – Полтава: ПДАА. – 2016. – С. 197-209.
Keywords
маркетинг, соціально-трудові відносини, маркетинг 3.0, село
Citation