Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3162
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ СФЕРИ СЕЛА
Authors: Дядик, Тетяна Василівна
Хурдей, Вікторія Дмитрівна
Keywords: маркетинг
соціально-трудові відносини
маркетинг 3.0
село
Issue Date: 2016
Abstract: Метою статті є оцінка механізму функціонування ринку праці сільських територій, та, зокрема, ефективність «Маркетингу 3.0» у соціально-трудовій сфері.
Description: Дядик Т.В. Роль маркетингу у вирішенні проблем соціально-трудової сфери села / Т.В. Дядик, В.Д. Хурдей // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 1 (12). – Полтава: ПДАА. – 2016. – С. 197-209.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3162
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ СФЕРИ СЕЛА.pdf23. Дядик Т.В. Роль маркетингу у вирішенні проблем соціально-трудової сфери села / Т.В. Дядик, В.Д. Хурдей // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 1 (12). – Полтава: ПДАА. – 2016. – С. 197-209.419.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.