Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3100
Title: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Authors: Маркіна, Ірина Анатоліївна
Keywords: стратегія
планування
маркетинг
стратегічне планування
стратегічне планування маркетингу
Issue Date: 2015
Publisher: Ефективна економіка
Series/Report no.: ;1
Abstract: Стаття присвячена питанням теоретико-методологічного огляду понять “стратегічне планування маркетингу”, “стратегічне планування”, “маркетинг”. В ній розкривається місце і роль процесу стратегічного планування маркетингу в системі управління туристичною організацією. Представлено та проаналізовано етапи стратегічного планування маркетингової діяльності туристичних організацій. Обґрунтовується логічна послідовність дій, що забезпечують його успіх на туристичному ринку в умовах невизначеності та динамічності факторів зовнішнього середовища. Визначено основні проблемні стратегічні маркетингові питання та запропоновано шляхи їх вирішення.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/3100
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
efek_2015_1_7.pdf158.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.