«Формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного ринку» (на матеріалах ТОВ «Промінь-Приват» Миргородського району)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018-12
Authors
Назаренко, Євгеній Олександрович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавська державна аграрна академія
Abstract
Досліджено теоретичні, методологічні та прикладні питання формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного ринку, досліджені принципи та завдання її формування. Обґрунтовано шляхи удосконалення стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного ринку та визначені прогнозовані наслідки її реалізації.
Description
Назаренко Є. О. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного ринку. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Магістерська дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою Менеджмент організацій спеціальності 073 Менеджмент. – Полтавська державна аграрна академія, Полтава, 2018.
Keywords
стратегія, стратегічне управління, стратегія розвитку, SWOT-аналіз, стратегічний центр відповідальності, проекти, конкурентний ринок
Citation