«Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на регіональному ринку» (на матеріалах виробничого сільськогосподарського кооперативу «Андріївський» Хорольського району)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавська державна аграрна академія
Abstract
Досліджено теоретичні, методологічні та прикладні питання підвищення рівня економічної ефективності та прибутковості маркетингової діяльності підприємства, здійснено діагностику ефективності його виробничо-комерційної діяльності. Обґрунтовано основні напрямки підвищення рівня економічної ефективності та прибутковості маркетингової діяльності підприємства, запропоновано використання методів оптимізації виробничо-галузевої структури підприємства, обґрунтовано заходи зниження собівартості виробництва продукції, а також розглянуто можливість удосконалення збутової діяльності підприємства.
Description
Рябич С.О. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на регіональному ринку. - Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Магістерська дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою Економіка спеціальністю 051 Економіка. - Полтавська державна аграрна академія, Полтава, 2018.
Keywords
маркетинг, ефективність діяльності, управління конкурентоспроможністю, сільськогосподарське підприємство, системний підхід
Citation