АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016-05-25
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський державний університет ISBN харчування та торгівлі
Abstract
Для всебічної оцінки ефективності виробництва і поглибленого її аналізу необхідно широко використовувати традиційні показники рентабельності. В них акумулюється вплив усіх факторів – природних, економічних і організаційно-господарських. Рентабельне ведення виробництва означає, що підприємство за рахунок грошової виручки від реалізації продукції повністю відшкодовує витрати на її виробництво і одержує прибуток, як головне джерело розширеного відтворення
Description
Воронько-Невіднича Т. В. АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА / Т. В. Воронько-Невіднича, Н. В. Ковалевська // Функціонування та розвиток економіки України в умовах зміцнення національної державності: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція молодих учених, студентів і школярів, 25 травня 2016 р. : присвячена 25-річчю Незалежності України / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2016. – 290 с. - С. 26
Keywords
конкурентоспроможність, продукція, підприємство, управління
Citation