Упаковка молочної продукції як додаткова конкурентна перевага виробника

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Authors
Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Аранчій, Валентина Іванівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Abstract
У статті досліджується результати проведеного опитування споживачів молочної продукції Полтавської області. Цілями анкетування є з’ясування впливу упаковки на споживачів молочної продукції. Узагальнюючи результати досліджень, необхідно зазначити, що ринок упаковки має безпосередній зв’язок із ринком молочної продукції, оскільки вирішує для останнього питання якості, збільшення терміну зберігання та просування продукції.
Description
Воронько Т. В. Упаковка молочної продукції як додаткова конкурентна перевага виробника / Т. В. Воронько, В. І. Аранчій // Вісник ХНТУСГ. – 2009. – №4 (100). – С. 68-72
Keywords
реклама, конкурентна перевага, молочна продукція, виробник, просування
Citation