Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2933
Title: Упаковка молочної продукції як додаткова конкурентна перевага виробника
Other Titles: Packing of dairy products as an additional competitive advantage of the manufacturer
Authors: Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Аранчій, Валентина Іванівна
Keywords: реклама
конкурентна перевага
молочна продукція
виробник
просування
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Series/Report no.: ;4 (100)
Abstract: У статті досліджується результати проведеного опитування споживачів молочної продукції Полтавської області. Цілями анкетування є з’ясування впливу упаковки на споживачів молочної продукції. Узагальнюючи результати досліджень, необхідно зазначити, що ринок упаковки має безпосередній зв’язок із ринком молочної продукції, оскільки вирішує для останнього питання якості, збільшення терміну зберігання та просування продукції.
Description: Воронько Т. В. Упаковка молочної продукції як додаткова конкурентна перевага виробника / Т. В. Воронько, В. І. Аранчій // Вісник ХНТУСГ. – 2009. – №4 (100). – С. 68-72
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2933
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронько_Аранчій_стаття_2009.pdf239.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.