СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Authors
Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавська державна аграрна академія
Abstract
Сучасні економічні умови господарювання молокопереробних підприємств характеризуються агресивною конкуренцією, а отже впровадження широкомасштабних та цілеспрямованих заходів щодо збереження власних позицій на ринку з одночасним завоюванням нових клієнтів є закономірним процесом
Description
Воронько Т. В. Становлення рекламної діяльності молокопереробних підприємств / Т. В. Воронько // Формування конкурентоспроможності підприємств АПК в умовах глобалізації. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : РВВ ПДАА, 2007. – С. 12–14.
Keywords
підприємство, молокопеперобне підприємство, реклама, рекламна діяльність, конкуренція
Citation